Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Antakya Hz. Ayşe Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi’nin mezuniyet törenine katıldı.
Törende Başkan Yapar’ın yanı sıra AK Parti Antakya İlçe Başkanı Mustafa Boyacıoğlu, Belediye Meclis üyeleri, idareciler, öğretmenler, veliler ve öğrenciler yer aldı.
Başkan Yapar, yeni bir başlangıca adım atan tüm mezunları tebrik ederek, eğitim hayatlarında emeği geçen öğretmenlere ve ailelerine teşekkür etti.







