Anasayfa / Manşet / ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN AŞURE İKRAMI

ANTAKYA BELEDİYESİ’NDEN AŞURE İKRAMI

Antakya Belediyesi, 26 Haziran Cuma günü (Yarın)  Aşure ikramında bulunacak.

Antakya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “26 Haziran Cuma günü (yarın) saat 13.00’te Hacı Fahri Öksüz Camii’nde düzenleyeceğimiz Aşure İkramı Programımıza teşriflerinizi bekler, iyi çalışmalar dileriz” ifadesinde bulunuldu.

 

Cevap bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir