Antakya Belediyesi, 26 Haziran Cuma günü (Yarın) Aşure ikramında bulunacak.
Antakya Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “26 Haziran Cuma günü (yarın) saat 13.00’te Hacı Fahri Öksüz Camii’nde düzenleyeceğimiz Aşure İkramı Programımıza teşriflerinizi bekler, iyi çalışmalar dileriz” ifadesinde bulunuldu.







