Hatay Büyükşehir Belediyesi , dijital dönüşüm hamleleriyle vatandaşlara pratik, hızlı ve erişilebilir çözümler sunmayı sürdürüyor.
Hatay Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından geliştirilen Coğrafi Bilgi Sistemi sayesinde Kent Rehberi uygulaması üzerinden numarataj belgesi (adres kartı) alma işlemleri kolaylaştı.
Tek Tıkla Numarataj Belgesi
Uygulamayı kullanan vatandaşlar, eskiden saatler süren sıranın ardından işlemlerini yaptıklarını hatırlatarak artık saniyeler içinde işlemlerini kolayca tamamladıklarını belirtti.
Vatandaşlardan Başkan Mehmet Öntürk’e Teşekkür
Belediyeye gitmeden, sıra beklemeden, zaman kaybı yaşamadan belgelerini tek tıkla aldıklarını ileten vatandaşlar; uygulamadan duydukları memnuniyeti dile getirerek Başkan Mehmet Öntürk’e teşekkür etti.
Numarataj Belgesi Nasıl Alınır?
Numarataj belgesi almak isteyen vatandaşlar, internet tarayıcıları üzerinden https://kentrehberi.hatay.bel.tr/ adresine giriş yapmalıdır. Sayfanın sol üst köşesinde yer alan “Katmanlar” simgesine tıklanır. Açılan listeden “Yapılar” seçeneği aktif hale getirilir. Harita üzerinden numarataj belgesi alınmak istenen yapı bulunarak ilgili kutucuğa tıklanır. Açılan pencerede “Adres Kartı Görüntüle” seçeneğinin altındaki göz simgesine tıklanarak belge doğrudan yazdırılabilir veya indirilir. Çıktısı alınan numarataj belgesi, ilgili kurumlara sunulabilir ya da ihtiyaç duyulan her yerde kullanılabilir. Adres kartı olan yapılar taralı şekilde görünmektedir.






