Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Aşure Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi; “Muharrem ayının manevi ikliminde idrak ettiğimiz Aşure Günü; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin e...

Naci Beştepe paşamız her Çarşamba günü” Çarşamba iğneleri” başlığı ile  kısa kısa iğneler yayınlıyor. Bu haftaki iğneler her  Çarşamba iğnelerinden daha güzel olmuşlar.. Naci Paşamız  C...