HAT SU ekiplerinden arızalara hızlı müdahale
Hatay Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, muhtelif noktalarda oluşan arızalara ve sorunlara hızlı bir şekilde yapılan müdahaleler ile çözümler geliştirildiğini duyurdu.
Vatandaşların ALO 185 HATSU Çağrı Merkezi’ne ve sosyal medyaya(Facebook, Instagram ve Twitter) ilettiği problemlerin ilgili birimlere iletildiğini belirten HAT SU Genel Müdürlüğü, iletilen taleplerin kayıt altına alınmasıyla birlikte müdahale sürecinin hızlandırıldığını vatandaş memnuniyeti odaklı hizmetlerin devam ettiğini açıkladı.
Kırıkhan ilçesi Fatih Mahallesi Alabeyli mevkisinde oluşan ana içme suyu şebekesi arızasına müdahale eden HATSU ekipleri, 250’lik ana şebekede kaçak bulunan bölgeyi tespit ettikten sonra 1 metrelik kısmı yeniledi ve 2 adet acil tamir kelepçesi takarak sorunu giderdi.
HATSU, yapılan onarım çalışmalarının ardından su iletiminin sağlıklı hale geldiğini belirterek, kent genelinde su kaybını minimum düzeye indirme adına bakım ve onarım çalışmalarının sürdüğünü kaydetti.