Anasayfa / Manşet / VATANDAŞA SAYGISIZLIK CEZASIZ KALMADI

VATANDAŞA SAYGISIZLIK CEZASIZ KALMADI

Hatay Büyükşehir Belediyesi , 24 Haziran’da Reyhanlı ilçesinde toplu ulaşım aracına binmek isteyen özel gereksinimli bir vatandaşa yönelik yaşanan olumsuz davranışla ilgili anında harekete geçti.

Sosyal medyada paylaşılan görüntüler üzerine olayla ilgili inceleme başlatan Hatay Büyükşehir Belediyesi   ekipleri, vatandaşın mağduriyetine neden olan toplu ulaşım hattı sahibine hakkında gerekli yasal işlemleri gerçekleştirdi.

Cezai İşlem Uygulandı

Zabıta ekiplerince yapılan incelemeler sonucunda, engelli rampasını açmadığı, vatandaşa kaba davrandığı ve güzergahta belirtilen kuralları ihlal ettiği tespit edilen toplu ulaşım hattı sahibine toplamda 3 ayrı maddeden para cezası yazıldı.

Başkan Öntürk: Biz Bu Halkın Hizmetçisiyiz

Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Hatay Büyükşehir Belediye  Başkanı Mehmet Öntürk, resmî sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda, “Biz bu halkın hizmetçisiyiz. Vatandaşımızdan özel halk otobüsü şoförü adına özür dilerim. Tekrarı olmaması için ne gerekiyorsa yapacağız. Hatay halkına hizmeti sindiremeyenin belediyemizde işi yok” ifadelerine yer verdi.

Sürücü Görevden Alındı, UKOME Süreci Başladı

Olayın ardından ilgili kooperatif yönetimi sürücünün görevine son verirken, Hatay Büyükşehir Belediyesi’de UKOME’de alınacak kararla vatandaş güvenini zedeleyen bu tür davranışların tekrar yaşanmaması adına sürücünün hiçbir toplu ulaşım aracında görev alamaması için gerekli süreci başlatacak.

Hiçbir Mağduriyete Müsamaha Yok

İl genelinde denetimlerine devam ettiklerini hatırlatan Hatay Büyükşehir Belediyesi  yetkilileri, vatandaşların ulaşım hizmetlerinden yararlanırken herhangi bir mağduriyet yaşamasına müsamaha gösterilmeyeceğini vurguladı.

 

 

Cevap bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir