Antakya Belediye İbrahim Naci Yapar, Yarın Suvatlı mahallesinde, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programına katılacak.
Antakya Belediyesi’nden şu açıklama yapıldı:
“Antakya Belediye Başkanımız Sayın İbrahim Naci Yapar’ın katılımıyla, 26.06.2026 Cuma günü (yarın) saat 10.00’da Suvatlı Mahallesi’nde gerçekleştirilecek olan “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programımıza teşriflerinizi bekler, iyi çalışmalar dileriz.”







