Hatay Valiliği, Hatay Büyükşehir Belediyesi  ve Orman Bölge Müdürlüğü iş birliğiyle, Antakya ilçesi Alahan Mahallesi’nde geçen yıl çıkan yangında zarar gören 1,5 hektar alanda fidan dikim etkinliği düzenlendi. Geçtiğimiz yıllarda yaşanan orman ...