Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Aşure Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi; “Muharrem ayının manevi ikliminde idrak ettiğimiz Aşure Günü; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin e...

Sevgili okurlarım; Rabbim hiç kimseyi “ayıplı” yaşayanlardan etmesin!!.. Bu gün aslında, son kalan hayal kırıntılarımla geleceğe dair güzel şeyler kurgulayıp, umutlara birazcık olsun can suyu vermeye ...