Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Aşure Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Başkan Yapar, mesajında şu sözlere yer verdi; “Muharrem ayının manevi ikliminde idrak ettiğimiz Aşure Günü; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin e...

Sevgili okurlarım; Özümün özü bildiğim, Gazi Mustafa Kemal Atatürk Paşamın her bakışı ve her sözü, daima asırlar öteyi öngören özellikler taşır… Takribi bir asır önce, Gazi Paşamın söylediği özdeyişle...